Faaaaaan!!!

2008-12-19 20:23:17
.

Jag har glömt mitt pass i Piteå!!  Blir lite svårt att åka till Israel då. De brukar ha ett 10 minuters-förhör innan man ens får checka in, men om jag ber snällt kanske de struntar i att jag inte har nått pass...?? Troligt. Tyvärr brudar, det blir ingen resa för mig. God jul och gott nytt år.
Nej, men det är väl klart att jag löser det. Ringde till min hyresvärd Greta som lovade att hon skulle skicka det på posten. Tur att de har en huvudnyckel som går till alla lägenheterna. Tack Greta! Nu får vi hålla tummarna att det kommer fram i tid, annars blir det att spendera julklappspengarna på ett provisoriskt pass. Kul. Kommer säkert inte in i Israel med ett sånt heller.

Nu är jag i alla fall hemma i Göteborg och åh vad fint det är. Min fina bil stod på parkeringen och såg så söt ut. Kan man vara kär i en bil? Mammas lägenhet är som tagen ur en film. Så himla mysigt och jättefint pyntat. Hon kan det där min mamma. Syrran har också fixat i sitt rum och det har blivit jättefint.

Nu ska jag och mamma fortsätta med vårat mys, för det är det ända man gör här: myser.

Kramar

Glöm inte att hålla tummarna
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0