Inget sex

2008-12-20 23:48:43
.

Läste precis nån rubrik på blogg.se om att julshoppingen resulterar i mindre sex. Tydligen gör all stress att man tappar intresset för sin partner eller nått i den stilen (läste inte så noga..). Om detta är sanning så är det väl en jädrans tur att jag är singel såhär i juletider... eller......vänta nu...?!

I vilket fall som helst så minskar, eller rent av utplånas, mina chanser till sex imorgon. Jag och syrran ska till stan och det blir julshopping för hela slanten, eller snarare för hela sparkapitalet (nej, så illa är det inte - men man måste väl få överdriva...?).

Jag får hoppas på en härlig sexdröm helt enkelt...

Gonatt


Kommentarer
Postat av: Minna

Haha tur att julshoppingen är över när du kommer till Israel då..? Om du nu får ditt pass. Klant! :D



Snart får vi säga god jul på riktigt!!!

Pussssssss

2008-12-21 @ 01:03:52
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0