Jobbig julklapp

2008-12-17 19:56:38
.
Sista dagen på jobbet innan jul. Vet inte om jag råkade gå hem tidigare än vad som var tänkt...? Jaja, de vågar ju knappt säga något så de får skylla sig själva i så fall.
Jag fick julklappar av dem idag. Jeeiii Min första jobb-julklapp. På Lear fick jag ingen för jag var inte med i facket. Jag ville ändå inte ha den där jävla kökskniven. Den var säker jättedålig. Och ful. Och jättedålig. Hmmm...
Julklapparna var en flaska vin och en liten ask med noblesse.  Asken är nästan tom. Jag mår lite illa.
     

Kommentarer
Postat av: Minna

Vart håller du huuuuus?

Jag börjar ju bli hungrig.

2008-12-17 @ 20:14:11
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Säni

Tack vännen, jag vet. Men jag har inte tid till det nu, och vet inte om jag har lust att prata i skolan imorgon. Det är fortfarande sådär känsligt att jag inte riktigt vet om jag kommer att bryta ihop eller klara av att hålla tårarna inne. Bättre med flams och skratt! ;) Det är du rätt bra på!



Många kramar

2008-12-17 @ 21:44:12
URL: http://jailbreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0