Önskar att jag var packad...

2008-12-18 21:05:50
.
....och klar. Orkar inte mer nu. Jag var uppe och tvättade till halv fyra i natt så just nu känns sängen väldigt lockande. Taxin till flygis går iofs inte förrän 13.15 imorn, men det känns jobbigt att lägga sig innan allt är på plats i resväskan. Det är ju inte lite som ska med heller. Kläder för vinter i Göteborg, kläder för vårväder i Tel aviv och kläder för sommarväder i Eilat, plus några julklappar som jag köpt. Allt från dunjackor till bikinis med andra ord.

Ja ja, lika bra att fortsätta.
    

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag har inte heller varit effektiv idag. Inte ens lite. Men väskan är bara halvfull och det var mitt mål. Ska bara kasta ner lite underkläder, plattång, necessär och hårför imorn. Då är det nog klart.



Tänk om jag glömmer underkläder. Jobbigt att köra Italian i tre veckor...

Hmm, bäst jag skriver en kom-ihåg.



Puss min älskling! Kommer sakna dig!!!

2008-12-18 @ 22:58:07
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0