Tack och lov!

2008-12-22 15:04:41
.
Mitt pass har kommit. Wooohoo!!!
Konstigt egentligen... Trodde inte saker som postades under helgen skulle komma förrän tidigast tisdag..? Kanske är mitt egna lilla julmirakel?
Jaja, jag är i alla fall jätteglad och lättad.

Igår handlade vi julklappar, lyssnade på julmusik och bakade massor med pepparkakor. Idag ska granen inhandlas och pyntas. Men först måste jag ta på mig. Sitter nämligen ihopkrupen i fåtöljen, med pyjamas, äter pepparkakor och kollar på en av alla mysiga julfilmer som visas nu under jul.

Tipp tapp tipp tapp tippe tippe tipp tapp... tipp tipp tapp
   

Kommentarer
Postat av: Minna

Mmm det är ungefär lika mys här. Fast det är först idag jag vant mig vid lugnet och kan njuta av det.



Jag skickar en liten påminnelse om papperen, har du dem och kan du kopiera?



Pussssssss och god jul

2008-12-22 @ 17:42:28
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0