Drömmar om Fraiser Crane och indianer

2008-12-08 23:44:21
.
Verkar som det har blivit min tur att bli förkyld. Faaaan!! Jag som var så jäkla lycklig över att slippa höstens förskylningsepidemi men nej då, lyckligt lottad var jag inte...
Jag har ont i halsen, det kliar i öronen, näsan rinner och jag minns inte hur många gånger jag har nyst. Har redan börjat svida under näsan.
Faan!! Blir det inte bättre snart (började iofs idag) så blir träningen lidande också.

Förutom några timmar på eftermiddagen så har den här dagen varit kass. Jag vaknade alldeles svettig efter en obehaglig dröm med övergreppskaraktär. Han som spelar Fraiser Crane tog mig till ett ställe där indiankvinnor utförde obehagliga ritualer på mig samtidigt som han och de manliga indianerna tittade på. Creepy.
Kände knappt igen mig själv i spegeln. Ögonen var helt svullna. Jag var helt mörk under ögonen, påsarna var lika stora som tomtens julklappssäck och ögonlocken hängde som fördragna gardiner. Okej att man kan se trött ut när man vaknar men det här var helt sjukt...
Humöret är inte riktigt heller där det ska vara. Blir så jäkla irriterad av att vara förkyld. Trött, omotiverad och nedstämd.

Nu ska jag sova. Hoppas på mysiga drömmar  och en bättre dag imorgon.

Åh nej, har inte bytt sängkläder.... Faaaaaan!!

Prosit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0