Ingen action - bara träning

2008-11-18 19:11:43
.
Det händer inte så mycket just nu... Har inte festat på ett tag, vilket känns jävligt skönt, har inte köpt något nytt, har inte bråkat med någon men har inte heller pussat på någon, har inga tentor och inget jobb (har inte fått sparken eller så, det har bara inte varit nått för mig att göra på sista tiden). Det är helt enkelt ganska lugnt.

Har varit lite i skolan, hoppat av en projektkurs förresten. Den medförde bara ångest vilket är det sista jag behöver i livet. Jag har istället slängt mig på kursen juridik för producenter och den verkar riktigt intressant.
Sånglektionerna går ganska bra tycker jag. Förra gången var jag sketabra, idag var jag ok. Kände mig mest yr och tom på energi. Men det fick gå ändå.

Åh, nu kom det en låt med Mosh Ben Ari på datorn. Han sjunger på hebreiska och har riktigt härliga låtar. Jag kan en låt utantill, nästan. Ani esh....
Fast den här låten som spelas nu är grym. Publiken sjunger med.

Nu ska jag strax byta om. Tänkte gå på pumpen imorn men fick jobb då, så det får bli lite träning idag istället. Var på spinningen igår. Fan, vad jag är bra. Känns verkligen som om jag kommit igång med träningen nu. Köpte nyss ett tio-kort men har bara fen ggr kvar nu. Kanske skulle köpt ett månadskort iallfall... Jaja, tränar gör jag hur som helst. Allt för beach januari 2009. Då blir det mer hebreiska.

Måste byta om nu. Efter träningen blir det tv-tittande med L. Desperate (okej) och Brothers & Sisters (underbart).
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0