Kom nu hummus, så går vi...

2008-11-10 01:39:29
.
tisdag: skola
onsdag: skola
torsdag: skola
fredag: skola

lördag:
skola
söndag: skola

Ja, så har schemat sett ut denna vecka. Men helgens lektioner var ganska roliga. Digtalfoto och scenisk beredskap (typ teater för er som undrar). Mycket praktiskt, lite eller ingen teori med andra ord. Nästa helg är det samma visa.

I kväll var det boogie woogie (vet inte om det är ett eller två ord..? Men eftersom de skriver isär allting på engelska så kör jag med två) Men i alla fall, boogie woogie. Varje söndag är det en och halv timmes boogie woogie-lektion på Kåren. 
Å det må jag säga, nu dansar vi baske mig..
Efter dansen blev det söndagsfilm med Lisa. Te, pepparkakor, knäckebröd, skinka, flingor, massa honung och Matthew McConaughey. Det är svårslaget alltså. Myspys var vad det var.

Har pratat med pappsen idag också (fast nu är det ju igår, men det är petitesser). Fick i alla fall grattat honom på fars dag. Han är bra min pappa. Kungen!

Just det ja, innan filmmyset gjorde jag min alldeles egna hummus. Vilken kärleksmat. Mmmm.....

I morgon blir det morgonpromenix, stor frukost, sångövningar och bodypump.
Sängen känns som en bra idé.

Hej diddelidiledi, hej diddelidiledi, hej diddelidiledi HEJ, HEJ, HEJ!
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0