Terapi

2008-11-03 03:03:33
.
Vissa människor mediterar och upprepar mantran, andra läser en bok eller lyssnar på skön musik.
Jag slappar gärna framför tv:n, tar en lång skön dusch eller sorterar bilder. Bilder från resan. Jag tar bort kopior, sorterar dem i kronologisk ordning, klipper, redigerar och väljer ut vilka som ska skrivas ut. Men framför allt (ett eller två ord?) tycker jag om att titta på dem.
Men nu börjar jag nästan bli klar med sorteringen... Snart är korten så prydligt i ordning att jag inte kan sortera mer.

Vad ska jag då göra? Sätta ihop tummen och långfingret, slå knut på benen och börja läsa mantran? För i ärlighetens namn så är väl tv-tittande inte det mest hälsosamma man kan göra och det är faktiskt inte bra för huden att duscha för ofta.

Fast nu jag ska väl inte gå händelserna i förväg. Det har ju faktiskt tagit... eh, två år(?) att komma så här långt (jag har väl för fan aldrig påstått att jag är den mest effektiva människan på jorden). Och jag har ju faktiskt inte valt ut alla bilder som ska skrivas ut ännu. Plus att jag fortfarande har den stora uppgiften kvar: att göra fina album av allting. Nåja, jag behöver nog inte oroa mig för att mina terapitimmar med korten är över riktigt ännu. Kan säker pilla med dem i två år till.. Pheeew


Tänk att ett Hi babe!!!!!! med några extra utropstecken kan vara tillräckligt ibland...
I miss you, babe!



Hur kan man inte vilja titta på bilder som de här om och om igen:


                          

                           

                            

                            

                            

                            
        

Kommentarer
Postat av: Minna

Jisses vad du är vaken länge! Hoppas inte du vaknar av grävmaskins-fanskapen nu på morgon.. De väckte mig i alla fall, mitt vitrinskåp är inge kul när hela huset vibrerar.

Äsh, nu ska jag till skolan. Jag är sugen på Gavun Degraw ikväll, men kan träna oxå.. Jag ringer sen eller så ses vi efter skolan.

Pöss

2008-11-03 @ 08:39:04
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0