Kändis, kändis i Norrbotten där...

2008-11-23 14:50:35
.

Igår när vi var på konsert på café Krokodil , vem kommer in för en lunchfika?
Lill-babs. Mmmmhmm.
I morse när jag var och lämnade Lisa på flygis, vem ska flyga med samma plan?
Brolle. Mmmmhmm.
När vi sitter och fikar på flygis, vem anländer från Stockholm?
Markus Fagervall. Mmmmhmm.
Precis när Lisa ska till gaten och jag ska åka hem, vem går vi förbi då?
Kicki Danielsson. Mmmmhmm.

Inte illa pinkat va? Fyra svenska celebrities på två dagar. Det är här man ska vara gott folk. Norrbotten. Det är här det händer. Mmmmhmm.

Jaha, då var man övergiven här på Bäckis. Lisa har dragit till Götet och Minna har flyttat. Ja, hon har lämnat oss och gått och blivit med sambo. Grattis gumman! =)

Resten av denna söndag, eller snödag, tänkte jag vara ganska produktiv. Tvättmaskinen är redan igång, jag ska städa, plugga, skriva SMASK-bidrag och gå på boogie. Bäst att sätta igång.
    


Kommentarer
Postat av: Miss K

Lovar att dom inte gått förbi om jag vart där! Eller ja iof, jag kanske bara inte hade sett dom?! Coolt iaf! =)Pöss

2008-11-23 @ 18:01:12
Postat av: Emme

Flytta till Ankars för bövelen!

2008-11-23 @ 18:06:51
URL: http://emno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0