Valvaka med Bertil Falukorv...?

2008-11-05 03:37:03
.
Jag har ju fått någon sorts konstig förkärlek till att vara uppe väldigt sent på nätterna. Men i natt är jag nog inte ensam. Har fastnat i valvakan på fyran och tycker faktiskt att det är riktigt bra. De pratar politik och statistik varvat med personliga åsikter, spekulationer och hör å häpna, skämt....(!) Zappade över till femman en stund för att kika på Filip och Fredrik, men det kändes mest fjantigt.
Finns i och för sig en del grejer att fnissa åt på fyran oxå. McCain är McCain men Obama kan vara Ååbama, Oubama, Obäääma, Ooubääma and so on.
Men det verkar vara fler namn som är luriga. En av programledarna skulle skicka över till en utsänd reporter och kallade honom Bertil Faluko..... eh Karlefors. Hi hi hi =) Men hon höll masken i alla fall. Proffsigt.

Kan ju för övrigt tilläggas att blogg.se valde att utföra systemunderhåll i natt mellan kl två och tre. Men i natt av alla nätter?! Kanske visar att det är få bloggare på domänen som skulle vilja blogga om valet...? Själv ville jag bara berätta om Bertil Falukorv =)  Ja ja, det var bara en observation. Fast de kanske har systemunderhåll varje natt? I don´t know....

Nej, men nu får det nog vara nog med valvaka för min del. Är som sagt inte så insatt men det verkar ju som den nye presidenten heter Barack Obama. Grattis i förskott då, Mr President!

 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0