Helgen i korthet

2008-10-12 12:17:05
.
Fredag
Jobbade tio timmar (klapp på axeln), hämtade hem Lisa från flygis och sen blev det spontanutgång på Kalles med underbara för och eftersnack.

Lördag
Seg, trött, omotiverad och allmänt irriterad (vissa kallar det bakfylla..?). Tog en snabbisrunda på stan med Lisa vilket visade sig vara jobbigare än någon av oss trott. Vände snabbt hem till tv-soffan igen. Tog mig tillslut i kragen och gjorde soppmiddag till Bäckisgänget + David. Sen parkerade vi våra söta rumpor i soffan igen och kollade på Stjärnor på is. 

Söndag
Fortfarande i pyjamas, sittandes i soffan med datorn i knät och reprisen av fredagens Idol på tv. Frukost har jag fått i mig också. Borde klä på mig, byta ut datorn mot skolböcker och stänga av tv:n. Vi får väl se...

Kommentarer
Postat av: Minna

Skolbäcker smolböcker. Äh. Det hinns med. Fast jag är oxå lite stressad över vad som borde läsas...

2008-10-12 @ 15:08:05
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0