Ofrivillig sovmorron

2008-10-30 11:53:29
.
Fan, jag försov mig i morse. Sånglektionen började halv tio. Jag vaknade tio.
Jag som nästan inte har försovit mig en enda gång sen jag flyttade hit (även om man kan tro det eftersom jag aldrig kommer tidigare än 30 sekunder innan lektionerna börjar...). Jäkla typiskt att det var sånglektionen också. Vi ligger ju redan lite efter i schemat som det är nu. Ska ringa Maria Sång (hon heter så på min mobil) vid kvart i tolv. Har jag tur så kanske vi kan klämma in en annan tid idag. Min andra lektion blev ju faktiskt inställd.

Undrar bara hur jag ska hinna med allt idag..? Om jag får en ny tid så tar det en timme lite drygt, sen måste jag till jobbet och få lite instruktioner angående lördag då jag ska lägga ut frysvaror osv, sen vill jag gärna klämma in en lunch med Minna eftersom vi gjorde supergod pizza igår och det blev över till en lagom lunch idag, plus att jag måste skriva färdigt examinationsuppgiften i medieteori som ska in i morgon (färdigt och färdigt - har inte ens börjat..). Och så får jag ju inte glömma att jag ska på Rockmusikernas konsert ikväll också. Aaaah...!!! Jag som inte ens ätit frukost ännu.

Kanske ska ringa till Maria Sång först, innan jag stressar upp mig. Och jag kan ju faktiskt gå till jobbet och få mina instruktioner i morgon.

Som det står i min kalender:

Man hinner med nästan hur mycket som helst, om man bara inte gör sig någon brådska.
                                                                                                       Anonym
(borde stå Alexandra)
  

Kommentarer
Postat av: Minnski

Jisses, lugn och fin vännen. Du hinner! Medieteorin är bara ordbajs och det vet jag att du är duktig på!

Vi hinner med en snabblunch ska du se.

Nu ska jag göra klart min slutuppgift..

Puss

2008-10-30 @ 12:02:55
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0