"The queen is in the building"

2008-10-23 02:20:42
.
Nu är hon här, Jennifer. Två timmar och vi har redan betat av flera ämnen och ätit upp allt mitt naturgodis. Fasen vad gott det är. Nästan bättre än vanligt godis (och säkert mkt onyttigare också).
Vi kollar på Prison break trots att varken hon eller jag följer den serien. Antar att vi har en förmåga att växa fast i soffan. Two peas in a pod helt enkelt.

Nej, ska vi orka göra nått vettigt i morgon innan min lektion så får vi nog lägga oss nu. Jennifer har ju trots allt jobbat hela dan. Härligt att ha henne här i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Emme

Nej men så trevligt med besök :)

2008-10-23 @ 12:10:20
URL: http://emno.blogg.se/
Postat av: Minnis

Nu längtar jag till nästa vecka när jag får familjebesök!

2008-10-23 @ 15:22:30
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Mikis

Hälsa:)

2008-10-24 @ 16:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0