Från scratch till pizza

2009-08-26 23:47:13
.
Idag gjorde jag pizza till middag. Pizza med hemmagjord tomatsås, rökt skinka, färska tomater, kronärtskocka, mozzarella, färska champinjoner, sparris och ruccola. Jag bakade till och med botten själv. Hur lätt som helst, supergott och mycket nyttigare än köpt pizza. Det blir definitivt en favorit i repris snart fast i Piteå.

Imorn klockan 18.50 landar jag på norrbottnisk mark igen. Har försökt packa det mesta idag men det är inte så himla lätt. Detta är ju min sista termin däruppe så det är ju onödigt att ta med för mycket saker, men jag vill ju liksom ha ALLA mina kläder. Jag har hela tiden tänkt att det är ett halvår kvar men mamma upplyste mig idag om att det faktiskt bara är tre och en halv månad. Helt galet!


Mysmiddag på balkongen


Hemmagjord pizza med sallad, mums!
  

Kommentarer
Postat av: Syrran

Gott.. gott gotti gott gott!

2009-08-28 @ 19:51:11
URL: http://axxelandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0