Honey, I´m hoooome!!

2009-08-09 17:31:15
.
Nu är jag tillbaka igen. Har ni saknat mig? Ja ja, torka tårarna nu så kör vi igen ;)

Jag och syrran rullade in klockan sju imorse. Sov till ett och har sedan dess parkerat arslet här i soffan.  Kvällen började med räkor och vin på altanen med de bästa brudarna. Vi pratade om samma saker som vi alltid gör (jaså?) och blev bitna av osynliga myggor. Betten däremot är inte osynliga. Jesus. Med rosévinet i släptåg drog vi in till stan. Jag och Karin passade på att göra en liten snabbkarriär som proffsfestare. Oh, yeah! Reslutatet syns här: http://www.expressen.se/noje/1.1665885/en-magi-som-kanns-i-ryggmargen Vi som inte ens var på konserten..

Köerna var massiva så efter ett tag gav vi upp. Syrran plankade dock in på en klubb, men plankade ut igen (kan man planka ut?) efter fem minuter. Schnyggt J. Halva gänget drog sig hemåt och vi andra berusade själar råkade hamna på Lilla London en stund. Där hookade vi upp med nyss tagit studenten-Fabian, hans kompis som jobbar på Ikea, Fabians 30-plus-kusin och en ensam stockholmstjej som var i stan för Madonna. Vårt lilla sällskap gick runt hörnet  till Valand och stannade till stängning. Mina fötter är fortfarande ömma.
Idag är det tydligen ännu bättre inne i stora staden, men vad tycker min stackars kropp om det? Tveksamt. Jag trivs mycket bättre här, där jag kan sitta och tiiiiitta på tv.n. Men Ferdinand...

Nej, hej då!
  

Kommentarer
Postat av: Miss K

ojojoj, snyggt att de väljer vår bild att "publicera" av alla de tog! :) härlig kväll igår! men åldern tar ju ut sin rätt, vi e ju inte Fabian-unga längre, långt ifrån! så det får bli tv:n ikväll ja! ..men nästa gång, när vi e utvilade igen, proffsfestare som vi nu e, då jäklar!! :P

2009-08-09 @ 20:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0