Strax innan tre

2009-08-23 02:51:25
.
Fan, vad trött jag blir.. Hela inlägget försvann. Tröttsamt. Sitter på bussen hem nu. Tonårskillarna bakom mig berättar för varandra om sina tidiga sexupplevelser. Gulligt och sjukt på samma gång. Var den inne eller inte? Vad tror ni? Det är inte lätt alla gånger...

Fan, jag har på sjukt ont i magen:( Har snurrat runt på stan med miss K, hennes dude G och deras polare. Hamnade på ett ställe som heter Klubb social. Eller club kanske? Hur som helst så kan jag kryssa av ytterligare ett uteställe i Gbg. Vi samlar:) Varför blir man (jag) alltid på fyllekär? Mysigt ibland jobbigt ibland. Beror väl på vem man blir kär i.. Nu är jag strax hemma. Gonatt!


Redo för Göteborg


Miss K och jag på toaletten på Scandic hotell
   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygging! Va så roligt att du kom o förgyllde kvällen!

Härligt trött man ser ut! var jag ju inte ens! jaja:)

west side! ;P

2009-08-23 @ 21:00:09
Postat av: Anonym

det va ju från mig då! :)

2009-08-23 @ 21:01:25
Postat av: Miss K :)

Snygging! Var så roligt att du kom o förgyllde kvällen!

Härligt trött man ser ut då.. var jag ju inte ens! jaja:)

West side! ;P

2009-08-23 @ 21:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0