Tre handslag ifrån världen?

2009-08-12 14:23:48
.
Jag har flera gånger hamnat i diskussionen att vi är tre handslag ifrån alla människor i hela världen. Alla. En annan version är att vi är sex bekantskaper ifrån alla. Vad tror ni, kan det stämma? Jag tror ju inte att det stämmer helt och hållet. Det finns ju för fasen människor som aldrig träffar några andra än de i sin "umgängeskrets". Tänk en stam mitt ute på savannen i Afrika liksom... Men å andra sidan så räcker det att någon av dem har träffat eller tagit i hand med en person utanför deras egen krets.

Tänk bara hur sjukt många människor jag har träffat eller tagit i hand med under mitt liv. Till exempel när vi var i Los Angeles så mötte jag och Anna Paris Hilton inne på en Victoria´s secret-butik. Det betyder alltså att vi är ett handslag ifrån typ hela Hollywood. Paris har säkert hälsat på Bush och han har väl hälsat på folk från världens alla hörn....
Jag tror nog ändå inte att hela världen inkluderas i detta, men visst är det ganska coolt? Världen är liten.


Jag och Anna när vi mötte Paris Hilton i L.A.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0