En weekend i Köpenhamn

2009-08-03 22:39:31
.

                    

Köpenhamn var härligt. Vi promenerade runt i centrum, kollade i affärer, shoppade lite, åt glass, kollade på folk (många söta killar i den stan alltså) och bara hade det gött. På torsdag kväll gick vi till en fancy italiensk restaurang, flirtade med vår gulliga servitör som efter att dragit några italienska fraser avslöjade att han var från Polen. Men naaeej... ;) Senare presenterade han kvällens dessert - sig själv. Men jag fick inte för mamma ;) Haha!
På fredagen strosade vi lite till. Gick ner till Nyhavn, åt smörrebröd och drack öl i solen. Kvart i fem gick tåget hem.

Just det ja, jag utsatte mig själv för en ganska pinsam sak på Malmö busstation. Längesen det hände faktiskt. Den inkluderar iallafall en främmande kille och nakenhet. Hahaha.... jag kan bjuda på den storyn, men inte just nu för nu ska jag sova.

Puss och gonatt!
   


Kommentarer
Postat av: K

Åhh, Ben & Jerrys!!!

2009-08-04 @ 12:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0