¡Caliente!

2009-08-16 23:46:08
.


Jääävlar vad Ashton Kutcher är het i L.A. Gigolo! Aaaaah! Han påminner mig om någon i den filmen faktiskt... Fin kille. But I don´t kiss and tell ;) Sjukt skön film det där förresten, på många sätt. Mycket bättre än vad jag hade trott. Det finns ögongodis för er killar också bara så ni vet. Het, hetare hetast. Hahaha, nån som är frustrerad här eller?!
Jag och Miss K var uppenbarligen på bio igår. Käkade goda burgers på Joe Farellies innan filmen men lämnade ingen dricks.... ooops! Men vi köpte extra aioli.

Göteborg har varit en liten metropol denna veckan men jag har typ missat allt. Kulturkalas, Way out west, Jazzfestival och allt var det nu har varit... Ja förutom när vi var inne i onsdags (var det onsdags?). Kanske jag borde kollat in Way out west lite noggrannare, men inte mycket att göra åt saken nu. Äsch.
Ska träffa flera long lost friends nu i veckan. Jag har ju sagt att det är sommarens tema. Vissa får man till och med pussa på - men bara lite ;) På tisdag rullar det in tre pojkar från Tyskland varav en som jag bokstavligt talat träffat i nån timme eller två på ett dansgolv i Israel i julas (och nej det var definitivt inget ragg om nu nån trodde det). Han och hans polare är tydligen på resa genom Sverige och undrade om vi kunde ses. Facebook säger jag bara. Klart vi ska ses svarade jag. Kontakter, kontakter. Så på tisdag blir det party. Var fasen går man på en tisdag? 
 
Min syrra ligger i soffan och småsjunger för sig själv: 'The wiener takes it all...' Hahaha, kanske behöver öva lite på uttalet där. "Jag sjöng faktiskt WINNER!" Yeah, yeah...

Puss
     

Kommentarer
Postat av: Miss K

HEEET! Du e inte den enda som e frustrerad!:P



Jaså tre tyskar var det?! Haha, det blir en intressant kväll!

Puss

2009-08-17 @ 21:09:02
Postat av: Mikis

Haha, tyskarna kommer!

2009-08-18 @ 08:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0