Bite me baby...or not

2009-08-09 21:56:36
.


Kolla in mina onödigt stora och icke osynliga myggbett. Mamma säger till mig att smörja på xylicainsalva för att lugna dem, men tuff som jag är så har jag struntat i det. Tills nu. Var fan är den där jäkla salvan?

Smärtstillande salva vid anala besvär. Men vad.... vi har ju alltid använt xylicain på myggbett. Haha, jag smörjer väl på som vanligt. Åh, nu kliar de ännu mer. Alla femton.

Anna, Mikis, Karin och alla andra som har polare som inte förstår myggskräck - detta kanske kan motivera skräcken lite. Och jag som sa igår att jag inte får stora myggbett som kliar längre. Inte ropa hej...
   

Kommentarer
Postat av: Karin

Wow! Hahahahaha:)

2009-08-10 @ 15:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0