Nakenchock

2009-08-11 19:40:55
.
Visst hade jag lovat att bjuda på min pinsamma incident som hände på busstationen i Malmö? Såhär var det iallafall.

När vi kom fram till stationen hade vi en liten stund på oss innan bussen mot Göteborg skulle gå. Jag tänkte att det var smart att gå på toa under den lilla pausen. Jag gick in på toan drog ner brallorna och trosorna och skulle precis sätta mig när jag ser att det är lite blött på ringen. Jag tar förgivet att det var vatten som skvätt (?) 
Jag tar iallafall lite papper och börjar torka på ringen när jag plötslig märker att dörren flyger upp bakom mig. Rädd som man blir vänder jag mig om står öga mot öga med en 25-årig kille (typiskt) som nästan ser ännu mer förskräckt ut än mig.
- Oj förlåt, flämtar han och stänger dörren snabbt. Jag låser dörren fortare än kvickt, sätter mig på toan och konstaterar att jag precis lyckats flasha både front and back för en totalt främmande person. Ofrivilligt alltså. Kan ni förstå vilken lycka jag kände när jag några minuter senare insåg att the dude skulle åka med samma buss som vi.

Nej, men seriöst. Jag hade faktiskt en halvlång skjorta på mig så det är ganska oklart vad han faktiskt såg, men rumpan känner jag mig ganska säker på då jag stod lite lätt framåtböjd över toaletten. Skrattade ganska mycket åt situationen inne på toan och tänker att han skämdes säkert ännu mer än mig. Tänk, han har ju nästan sexuellt ofredat mig, eller är det jag som skadat honom...? Ja ja, lite pinsamt var det ju hur som helst.

Ja, så kan det gå när inte haspen är på. Bokstavligt talat alltså.


    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läcker situation om man tänker på det. Jag blir upphetsad av att tänka på att jag öpnnar dörren och ser dig där i alla fall.

2009-12-12 @ 18:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0