Ctrl z

2009-12-06 22:48:53
.

Jag stod inte ut med bloggpyntet så jag bytte tillbaka igen. Det såg ju för taskigt ut. Men i min webbläsare så var det en vit bakgrund bakom texten. Var det inte det för er? Jag har provat det förut och då vart det samma problem. Skumt! Jag får väl hålla mig till vit bakgrund helt enkelt.

Just nu ligger jag i soffan och kollar på Alpha Dog på fyran. Hatar att de ska klämma in nyheter mitt i filmen, man hinner ju för fasen glömma av vad den handlar om. Desutom bytte jag ju självklart kanal och började tjuvkika på The Pursuit of Happyness på femman och nu ångrar jag mig lite. Jag hade kanske velat se den i stället men jag vill ju se den ordentligt, från början. Ja ja, Justin Timberlake gå väl an och Emile Hirsch är så cute. Jag överlever nog. Om inte så har jag lite vaniljglass i frysen.
 
Förresten så tycker jag att Timberlake och Nadav är ganska lika, fast Nadav är en mörkare version. Mycket minspel som påminner om varandra, i alla fall i den här filmen. Som sagt, jag överlever nog.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0