Det knarrar i snön

2009-12-06 12:35:55
.



Andra advent mina vänner. Det blev ju en riktig mysig första advent förra veckan när jag var på julbord med jobbet. I dag blir det nog inte riktigt lika trivsamt eftersom jag måste plugga. Men ibland är det lite mysigt att göra det också. Hoppas att i dag är en sån dag. Kanske borde kila ner till affären och köpa en pepparkaksburk, men om jag känner mig själv så är den slut innan kvällen. Pepparkakor borde säljas med en så-här-gör-du-för-att-inte-äta-alla-pepparkakorna-på-en-gång-broschyr.
Ja ja, tillbaka till studierna.

Trevlig andra advent!
 


Kommentarer
Postat av: Karin

Usch, jag tycker pepparkakor är sådär ändå alltså. Drack pepparkaks-shot igår, det var nog det äckligaste!!

Puss*

2009-12-06 @ 19:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0