trettiotvå om tvåtusennio

2009-12-30 00:14:04
.
Jäkligt svårt att komma ihåg allt som hänt, men jag gjorde mitt bästa. Säg till om jag glömt nått viktigt eller om jag har helt fucked up värderingar ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag var med i Viktväktarna under våren.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Om jag gjorde några förra året så minns jag inte vad de var...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, Adrian fick en liten son. Grattis!
4. Dog någon som stod dig nära? Min underbara 93-åriga farmor lämnade oss i våras.
5. Vilka länder besökte du? Firade nyår i Israel och stannade kvar nån vecka efter det. Var i Köpenhamn med mamma och syrran i somras.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Heta surfare ;)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Svårt. 1 juni kanske, då kom jag och syrran hem till gbg för sommaren. Jag kom från Piteå, hon kom från en tre månaders-resa i Aus, Nz och Thailand. På kvällen åt hela familjen på restaurang i sommarsolen. Det var mysigt.
8. Vad var din största framgång 2009? Mina nya biceps ;)
9. Största misstaget? Kan inte komma på någonting just nu, är man självgod då?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Naej, inget allvarligt ;) Lite feber hit och dit.
11. Bästa köpet? Flygbiljetten till Australien som jag köpte förra veckan eller mina sjukt snygga svart mc-boots som jag köpte i går ;)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat tror jag. Har knappt shoppat något detta året och festandet har legat på is.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jag kan inte komma på en sån där speciell händelse då jag velat skrika: Va?! Är det sant?! Aaaaaaah!!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Rap Das Armas (oundvikligt), Single Ladies, Release Me, Sex On Fire onh många fler. Vissa släpptes 2008 men de har spelats massor under 2009.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag tror mer jämn. Färre toppar och färre dalar. Våren var härlig och hösten trist så det jämnar väl ut sig antar jag.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sjungit, spelat piano, hånglat och rest (man kan aldrig resa för mycket).
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Fastnat framför dator till sent på nätterna.
18. Hur tillbringade du julen? Hos pappa på julafton och hos mamma på juldagen. Alltid med syrran.
19. Blev du kär i år? Är jag inte alltid kär? Jo, men lite kär.
20. Favoritprogram på TV? Upptäckte ju Greek detta året. Har iofs kollat det mest på datorn, helt lagligt.
21. Bästa boken du läste i år? Twilight-böckerna på engelska och reportageboken Flickan och skulden.
22. Största musikaliska upptäckten? Oj. Eeh...Lily Allen och Erik Hassle kanske? Jag vet inte riktigt. Melody Gardot är cool.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Minns inte vad jag önskade mig när jag fyllde år. Men jag fick ett jättefint silverhalsband med en berlock av Lisa och Minna. Jag hade inte önskat mig det men jag har alltid velat ha ett sådant.
25. Något du önskade dig men inte fick? Som sagt, minns inte vad jag önskade mig.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Fina Lisa kom med frukost på morgonen och på kvällen bjöd jag Pite-tjejerna på middag. Jag och Minna lagade mat och bakade en hysterisk chokladtårta.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag bott i en annan stad.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Mycket strumpbyxor.
29. Vad fick dig att må bra? Greek och Twilight. Dessa fantasivärldar alltså... Och såklart alla skratt med nära och kära.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Scott Michael Foster
31. Vem saknade du? Familjen hemma i gbg.
32. De bästa nya människorna du träffade? Jag har knappt träffat några nya människor i år (vilken rolig person jag måste vara?) men killen från Karlstad är bra. Sjukt positiv människa. M's pojkvän är bra. A's också skulle jag tro men honom har jag bara träffat i förbifarten känns det som ;)
  

Kommentarer
Postat av: Syrran

Du nr 13?!

Jag skulle vilja påstå att du gjorde ett litet glädjetjut när du öppnade min julklapp?! iaf ett högt; oooh men du är inte klok! =)Det tolkar jag som riktigt glad iaf..

2009-12-30 @ 14:46:20
Postat av: Minna

Nu blev jag nyfiken på vad du fick i julklapp av jennifer =)



Puss

2009-12-30 @ 17:06:15
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0