i säng med vänner

2009-12-08 23:12:24
.


Kvällens aktiviteter blev bodypump, väldigt sen middag och Brothers & sisters. En bra tisdagkväll tycker jag. Träning är perfekt när huvudet snurrar. För mig är det som terapi, jag slutar tänka på annat och fokuserar bara på att ta i. Härligt är det.
Nu ska jag göra något så ovanligt som att gå och lägga mig före klockan tolv. Det blir ju före halv tolv till och med. Tänkte att jag skulle komma upp tidigt imorgon och sätta igång med allt plugg jag måste få gjort. Så nu ska jag borsta tänderna och sen krypa ner i sängen och kolla klart på reprisen av Vänner. Jag såg i och för sig det avsnittet i eftermiddags men det är ju Vänner liksom... Omöjligt att tröttna.

Sov gott!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0