Klart och betalt - kvitto på det?

2009-12-21 22:50:55
.

Nu har jag bokat biljett till Sydney!!! Den 9 februari klockan 17.50 lyfter första flyget mot Bryssel. Nästa flyg går till Abu dabi (eller hur det stavas?) och till sist landar vi i Sydney, Australien. Vi är jag, syrran och hennes kompis. De ska resa runt i Aus i tre månader så vi tyckte att det verkade vettigt att flyga ner tillsammans. Gött att ha lite startsällskap, tycker jag. Nu måste jag bara fixa visumet också...
  
Woaaah, nu är det på riktigt. Nu ska jag flytta utomlands som jag alltid snackat om. Visst, det är bara en kortare period men det är ju bara första gången. Undra var jag ska flytta sen? Spanien? USA? Norge? Vem vet... Jag har i alla fall gjort en Australienkategori här nu och då måste det vara allvar, eller vad säger ni?

Förresten, för er som inte vet så ska jagner till Australien för att plugga en termin. Jag läser alltså en exchange semester på UWS - University of Western Sydney under vårterminen.
   

Kommentarer
Postat av: Minna

Yihooo vad bra! Härligt, underbart och fantastiskt att du får resesällskap oxå! Massa pussar och kramar

2009-12-21 @ 22:58:58
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åhh va roligt!!! Hoppas vi hinner ses :) God fortsättning och gott nytt år :) Massa kramar Amanda

2009-12-28 @ 11:28:59
URL: http://ohaustralia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0