Note to self

2009-12-10 09:55:24
.
God morgon alla pigga!

Nu ska jag alldeles strax gå upp till skolan. Måste bara borsta tänderna först. Dagens uppgift är att göra klart vår pitch inför måndag. Helt sjukt att måndagen snart är här. Jag flyttar ju på tisdag.

I eftermiddag kl 15.15 är sista luciarepet och imorn är det dagen d. Vi ska vi binda kransarna under repet också.
Jag måste komma ihåg att hämta lucialinnet på kåren idag. Viktigt!

Bodypump kl 18.15. Hoppas jag har tid för det, men det ska jag nog lyckas planera in. Har visserligen en restuppgift kvar som jag helst vill bli klar med innan pappa kommer imorn...

Nej, nu måste jag kila. Trevlig torsdag!
  

ps. Jag är ganska söt idag (Har tyvärr ingen bild att bjuda på, ni får helt enkelt fantisera ;)) ds.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0