På väg

2009-12-15 15:41:49
.

 

Nu är det tomt på Bäckgatan 12. Eller ja, min lägenhet är tom. Men alldeles snart blir det liv i den igen.

Pappa och jag tuffar på och vi har redan kommit till Uppsala. Hej Mikis! Väglaget är inte det bästa men än så länge har det gått bra. Det vore oerhört skönt att komma hem i dag för imorn har jag en hel del att fixa bland annat skicka de sista pappren till Australien. Jag lovar att berätta mer om vad som händer med det. Jag får nog göra en helt egen kategori för Australien.

Nu ska jag koncentrera mig på vägen igen. och nej, det är självklart inte jag som kör nu.
  


Kommentarer
Postat av: Karin

Drive safe och trevlig fortsatt resa hemåt! Ses där sen! Puss

2009-12-15 @ 17:21:30
Postat av: Minna

Just nu sitter jag, Fia och David i din lägenhet...i Lisas lägenhet...öhh.. ja, du vet vilken lägenhet jag menar. Kör försiktigt! Puss

2009-12-15 @ 17:23:31
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Längtar.. ni kanske redan är hemma iof haha =)

2009-12-15 @ 21:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0