Snubbe över 1,80 m efterlyses för nyårspuss

2009-12-22 00:30:38
.
Nu har vi pyntat granen här hemma. Den blev fin fin. Mamma bakade lite pepparkakor som vi ska dekorera och hänga upp i köksfönstret också, men inte nu. Nu ska vi sova för imorn är det tidig uppgång igen. Imorn och på onsdag, men sen, sen är det dags för riktig julledighet.

Jag måste förresten visa mina tjusiga skor som jag gav mig själv i julklapp i dag. De har kostat 399 kronor, nu var de nedsatta och jag trodde de kostade 299 kronor men så visade det sig att de bara kostade 199 kronor. Det kan nästan inte bli mycket bättre. Så för er lyckliga som kommer att fira in det nya året med mig (om det är någon som känner att de hemsk gärna vill vara med och ge mig en nyårspuss/hångel/ligg så är det fritt fram att höra av sig) nu vet ni att det är de här pjucksen som jag kommer stappla omkring i.


Här har vi inte tagit in granen än, men hur mysigt är inte vardagsrummet? Nu står granen där lampan är. Glöm inte spana in mina heta shoes. Om det är någon som har ett par kryckor som ligger och skräpar så kolla läget med mig på nyårsdagen, ok?
  

Kommentarer
Postat av: Emm

SHIET vad snygga! Bra köp! :)

2009-12-22 @ 11:12:16
URL: http://emmeliewallroth.blogspot.com
Postat av: Simon

tycker du är sjukt provocerande som diskriminerar oss "Inte riktigt 1,80"-människor.... lågt! God jul & gott nytt år :)

2009-12-22 @ 12:34:24
URL: http://lostpatrol.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0