the present

2009-12-08 18:33:47
.


Jag är så jäkla trött på att analysera allting. Analysera skoluppgifter, analysera tiden i Piteå, analysera vad jag vill göra med mitt liv, analysera vad folk menar, analysera hur jag känner, analysera kärlek, analysera, analysera, analysera... Jag orkar inte mer. Kan jag inte bara få leva i nuet utan att behöva plocka isär varenda liten del av mitt liv? Måste jag ha ett svar, en mening och en lösning till allt? Kan jag inte bara få vara och leva?

Till er som lyssnar - förlåt att jag tjötar hål i huvudet på er.
Till er som dömer - fuck you.

Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift, that is why we call it the present.
  

Kommentarer
Postat av: Minna

Love you bitch

2009-12-09 @ 13:47:37
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0