Grattis Pappa!!!

2009-02-23 15:47:15
.
Oj oj, så det ser ut här.... Så kan det gå när man inte kan hålla fingrarna i styr och måste klicka på allt. Ni får nöja er med min tillfälliga design som jag slängde ihop i paint. Man tager vad man haver.

Idag är det måndag. Och måndag är vägningsdag. Iiiiiihii.... Hoppas det har gått bättre än förra veckan. Tycker själv att jag har skött mig. Kan iofs ha bytt ut middagen mot dessert vid nått tillfälle, men hey - ingen är perfekt.

Idag är inte bara måndag och vägningsdag, det är också den 23 feb 2009 vilket betyder att min daddy fyller 60 år idag. 

Grattis på födelsedagen, pappa! Hurra hurra!!              


    

Kommentarer
Postat av: Mikis

Jag vill också önska GRATTIS till Kalle! /Mikis

2009-02-23 @ 17:55:20
Postat av: Säni

Heeej! Jag har en ny blogg, check it out!

Grattis pappa Kalle!

2009-02-23 @ 23:52:55
URL: http://sannalangvik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0