Ett...två.......*pust*....tre.....Zzzzz

2009-02-24 01:37:22
.

Vägningen gick bra. Men fan vad låååååångsamt det går. Ett hekto, två hekto, tre hekto.... Längtar så efter mina smalisjeans. De är så fina. Köpte lite vv-godis som belöning för att jag varit duktigt under veckan. Bra att ha lite "övervakat" godis i skafferiet. Gott är det också. Efter mötet hämtade jag Minna och så åkte vi till Kallax för att hämta Lisa. Jag köpte ett par solglasögon och rullade några varv på golvet (sant), så det var en lyckad utflykt. Tihi.

Imorn (eller idag) är det fettisdagen. Har inte bestämt om det blir nån semla eller inte. 10 poäng liksom. Kanske kan köpa en och äta en halva i taget? Verkar ju iofs jobbigt. Äsch, det blir nog ingen. Eller, jag får se...

Oj oj, nu börjar Smallville på trean. Då är det nog dags att stänga av tv:n och nana. Nån sa till mig en gång att nana är slang för onanera på norrländska (tror det va så)... Undrar om det stämmer? Jag ska iaf nana som i att sova.

Natti natti
 


Kommentarer
Postat av: Säni

Du som har tjötat om din semla i en månad nu - ska du inte ha någon nu? Om de säljer semlor på kåren ska i alla fall jag ha en! Det är bara fettisdagen en gång om året! :)

2009-02-24 @ 07:37:23
URL: http://sannalangvik.blogspot.com/
Postat av: Minna

Klart vi ska äta en semla idag. Jag kan offra mig och BARA äta en halv så du iallafall får äta en halv. Vi kan dela alltså =)



Och jepp, det var jag som sa det. Fast norrländska är nog att ta i. På pitemål betyder nana att en tjej onanerar. =)



Jag tycker det var sjukt kul att du rullade på golvet på flygplatsen!

2009-02-24 @ 09:23:45
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Alex

Norrländska....Finns det ens? Det var mina fördomar som tog över =)

2009-02-24 @ 17:07:27
URL: http://axxelandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0