Ansökningshelvete

2009-01-30 18:31:33
.
Denna jäkla 13-sidiga ansökning blir ju aldrig klar. Aldrig! Ännu bättre känns det när jag fyllt ett A4 med personlig info om mig själv på engelska och den inte går att spara på skolans jävla datorer.. Därför sitter jag nu här, hemma i soffan, mellan alla rena kläder som jag ännu inte orkat lägga in i garderoben och skriver samma sak, igen. Ååååhhhh!!! Tur att jag hade lite utav det sparat på mailen.
Men det är väl bara att bita ihop och göra klart det. Finns liksom inget annat alternativ.

Imorn åker jag iaf till Idre och stannar där i en vecka. Så om det är någon som vill göra inbrott  hos mig så är den kommande veckan ett hett tips. Jag ska åka skoter och umgås med syrran och pappis. Det blir bra.

Tillbaka till ansökningsblanketterna. Orka...
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0