Jag är snygg!

2009-07-21 20:04:31
.









Jennifer och jag åkte ut till villan för att städa lite. Jag har inte kollat läget med huset sen förra helgen. Jag har inte haft kraft - för många minnen... Tsss.. Ha ha ha! Möglig pizza och simmande sallad fanns det dock. Jennifer städade en hel massa och jag...öh, fotade mig själv. Tur att jag var snygg idag. Visst får man skriva så? Och säga så. Det är väl inte bara okej att tänka det? Jag är snygg! Men jag är inte alltid snygg. Ibland är jag söt, ibland sexig men oftast råhet. Hihi, men seriöst, ibland är jag snygg och då ska jag få säga det tycker jag. Du får gärna säga att du är snygg - om du säger att jag är snygg också ;) Man ska faktiskt älska sig själv. Jag övar nu. Då är det perfekt att ha en blogg som handlar om bara mig. Nästan bara mig iallafall.

Nej, mina vänner nu ska jag in till stan och klunka en öl eller två. Måste ju passa på att åka till stan idag eftersom jag är så snygg. Fan, jag är ju sjukt bra på det här.

Tyck om dig själv! (och andra också såklart - men det är jag redan alldeles för bra på ;))

Undra hur många av er som hunnit tänka: men hallå, hon var ju inte ens snygg på bilderna och inte i verkligheten heller för den delen? Fuck you!


Later alligator
       


Kommentarer
Postat av: Minna

Haha du var sjukt snygg på bilderna, och ännu snyggare i verkligheten. Men vet du? Jag är oxå snygg! Vilken otroligt snygg jacka du hade, och vad snygg du är i håret! Puss mitt hjärtas fröjd

2009-07-22 @ 07:44:36
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Mikis

Borde finnas en like-knapp här...isf hade jag tryckt på den nu. Minst en gång, antagligen fler.

2009-07-26 @ 23:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0