En kväll på fredag

2009-07-25 00:09:08
.
Shit pommes frites! Det är fredag, kroppen är alkoholfri och tv-rutan fortfarande lika svart som den blev igår när jag stängde av den. Tror inte ens vi har satt i kontakten idag... Ovanligt.
Jag bakade lätta afroamerikanska-bollar förut. Man har kesella istället för smör typ. Sist jag gjorde dem tyckte jag att de var goda, men det tyckte inte mamma. Denna gången tyckte vi nog samma. De gjorde ett litet gästspel i vardagsummet men fick snällt pallra sig tillbaka till kylskåpet. Nähä, nu fick jag precis reda på att det visst inte var så äckliga. Är tydligen bara fyra stycken kvar inne i kylan. Hmm.. kanske bara jag som inte var så sugen idag. Tog en knäckis med kalkon istället.
Mamma har läst en bok om nån ung dam i England på 1800-talet, syrran har provat kläder och jag har flummat på nätet. Fredag hos brudarna G:son helt enkelt. Hepp!
Men nu börjar de droppa av en efter en här. Eftersom vi bara är tre så blev jag visst ensam kvar ganska fort. Jag ska nog också krypa till kojs nu.

Imorn ska min syrra ha fest och jag är bjuden. Woohoo! (Är det inte lillasyrran som ska bli lycklig när hon får vara med oss stora barn och inte tvärtom...?)
Kanske att jag tar en liten tripp till staden på dan. Jag får se. Morgonpromenix blir det hur som helst. Om det inte regnar för trots att det inte finns dåligt väder så har jag inga bra (regn)kläder.

Sov gott vakna torrt (hmm, ingen risk där...eller chans(?))
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0