It´s (not) raining men

2009-07-27 14:56:53
.

Tydligen är det kallt ute idag.


Jag myser framför Oprah.

Idag regnar det, eller det gjorde det förut iallfall... När det regnar får man sova länge, kolla på tv, greja med datorn, ha på sig myskläder och bara slappa. Haha, det måste regna ofta i min värld eller? Idag vaknade jag inte förrän klockan tolv, men det var faktiskt längesen jag sov så länge nu.

Jag och mamma kanske ska baka sen. Det passar också när det regnar (fast det har ju slutat nu, men jag låtsas). Mamma ville göra Toscakaka. Hmm, vi får väl se. Hon tyckte att vi skulle tvätta också för det passar tydligen också när det regnar. Men jag försökter tala om för henne att det faktiskt har slutat regna nu. Nu hörde jag nått om att handla mat också. Det är ju faktiskt himla mysigt att gå i affären och planera ihop en middag. Vi bestämde precis att vi ska äta torskrygg med potatis- och morotsmos och pepparrotsvisp. Gott, gotti gott gott! Nu ska vi handla (och tvätta visst...).
   

Kommentarer
Postat av: Annie

Vad tkr du om nya BRUNETTBELLA?

2009-07-28 @ 00:19:40
URL: http://annyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0