Jennifers födelsedag - Hurra, hurra, hurra!!

2009-07-04 20:17:45
.
1 juli 2009. Då fyllde syrran 21 år. Grattis till dig, darling! Mamma och jag var uppe hyfsat tidigt och gjorde färdigt tårtan och fixade paketen. Vi åt tårtfrukost i sängen och hade en mysig morgon. Vid tvåtiden åkte vi ut på havet med pappa. Cruisade runt och bara njöt av att vara till havs. Guppade på öppet hav en stund innan vi åkte in till Rörö för att äta en räkmacka. Efteråt gick vi förbi affären, köpte vatten, tidningar och nlite godis. Sen la vi oss och slappade i båten en stund. Läste tidningar och njöt i solen. Trots att vi fortfarande var riktigt mätta åkte vi till Hyppeln för att äta middag. Vi älskar ju mat, så lyckades klämma ner en middag också. Jennifer åt calamari, pappa åt entrecôte och jag åt fisksoppa. Jag mådde illa hela kvällen av all mat. Men gott var det!

Vi har hade en supermysig dag och Jennifer var nöjd med sin födelsedag. En riktig sommarfödelsedag.


Jag fixade tårtan på morgonen


Den blev fin - och god


Ja må hon leva, jag må hon leva....


Senare på dagen åkte vi ut på havet med pappa. Jag njuter på fördäck



Jennifer i Rörö hamn


Vi satt på bryggan och åt godis medan vi väntade på pappa som träffade en bekant


Underbara sommarkväll


En puss till födelsedagsbarnet på Hyppeln


Här har vi precis lagt till hemma vid bryggan. Perfekt timing, vacker sol
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0