Labios rojos

2009-07-29 12:33:23
.



  
Igår kväll var vi på middag hos min mammas moster... typ (väldigt snurrigt i vår släkt). Maten var jättegod och jag åt och drack som om jag skulle dö imorgon. Trevligt var det och hennes etta är huuuuur mysig som helst. Verkligen inspirerande inför framtida lägenheter. Tyvärr har jag inga kort att visa.
På förmiddagen var jag och Mikis på Allum och shoppade och åt sushi. Vi gick loss inne på Gina och fick med oss flera fina saker hem. Jag köpte en klänning, ett par shorts, en t-shirt och en kofta. Kanske att jag visar någon gång. Kanske...

Det har varit lite diskussioner angående min ögonfärg, men visst är det solklart? De är gröna eller grön-bruna. Men inte enbart bruna, eller hur?

Mamma ska in till stan och göra lite ärenden. Borde jag följa med kanske? Då måste jag nog snabba mig, eller skinda som min kära syster säger.

Hej då!
   

Kommentarer
Postat av: LILO

Snacka om fräknar! Lovelovelove ;)

2009-08-09 @ 20:53:46
URL: http://hejulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0