MJ's minnesstund

2009-07-07 22:45:50
.
Jag som inte skulle göra som alla andra bloggare och skriva om Michael Jackson. Men mamma och jag sitter här med tårarna rinnande ner för kinderna och kollar minnesstunden för Jackson på fyran. När hans dotter hälsade till sin pappa så kunde vi inte göra annat än att snyfta. Usch, så sorgligt.
Jag har lyssnat mycket på Michael Jackson och vissa låtar väcker gamla minnen. Fina minnen.
När MJ upträdde på Ullevi på 90-talet var jag där med min familj (om det är någon som vill ta på mig så är det bara att höra av sig ;)) och visst var han helt fenomenal. Känns coolt nu att jag sett honom live, även om vi satt långt upp och fick titta med kikare för att se honom... Haha! Tack och lov för storbildsskärmar. Jag tror att det är en konsert från samma turné som de visar på fyran nu, så den ska jag kolla på. Hej!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0