Kan du döda mig EFTER frukosten, tack!

2009-07-25 13:10:19
.
Jag och morsan var sega idag. Kom inte ut förrän halv elva. Men vi gick fort, blev svettiga och var så duktiga så. Nu har jag dushat och ätit den magiska frukosten på balkongen. Sen frukost idag (fast det var ju en stund sen nu alltså), men det gör inget. Ska inte göra så mycket idag ändå. Jävlar, kom på att jag måste till systemet. Hoppas de stänger klockan två idag. Ja ja, det löser sig nog ändå.

När vi var ute och gick så hitta vi såna stänger som man hänger i. Ni vet när man ska dra upp sig själv och sånt. Så nu har jag faktiskt fått det konstaterat, att om jag skulle hänga utför ett stup och och enda räddningen är att dra upp mig själv med enbart armstyrka - ja, då skulle jag helt enkelt dö. Jag kom fan ingenstans när jag hängde där i stången.

I rättvisans namn så hade jag faktiskt promenerat en timme plus att jag inte ätit nått. Men det kan ju kanske vara svårt att övertala en potentiell framtida fiende att vänta med att knuffa mig utför stupet tills efter jag ätit frukost...? Sen ska man ju helst vänta en stund efter att man har ätit innan man tränar. Slutar väl med att han/hon skjuter mig där på stället. Pang! Hmm, måste nog köra igång med styrketräningen igen. Kroppspump är ju min melodi. Tra la la la laaaa...

Undra om de afroamerikanska bollarna är godare idag. Blir man inte stark av såna?


Nypromenerad och alldeles svettig och go. Nästan så man vill slicka bort det eller hur? Blev
det äckligt nu? Men svetten på överläppen är ju så himla god. Salt. Jag gillar salt.


Ny här också, fast duschad. Det är också härligt. 


Mmmhmmm... magisk frukost. Man hinner ju bli så himla hungrig på promenaden så det är 
underbart när man väl får äta.


Mamma tog en fin bild på sina tomater som hon har på balkongen. Det är
ju inte mer än rätt att jag visar den då. Nu är de nog redo att ätas.

   

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej :D

Vänskapstävlingen på min blogg har nu kommit till röstningen. Gå in på min blogg och rösta på den bild som du tycker ska vinna. (Du får bläddra ner lite på sidan för att se inlägget med finalbidragen)

Ha en bra dag :D

2009-07-25 @ 14:47:13
URL: http://josefingrahn.blogg.se/
Postat av: maria 16 år och flyttar hemifrån

vad kul att du är med i veckans blogg tävlingen, kolla in i morgon och se efter om du är i top 5 ;D



btw- älska din header :o

2009-07-25 @ 16:33:09
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0