En sommardag i villan

2009-06-23 00:12:09
.
Mikis kom till ut till villan igår kväll efter jobbet. Vi slappade i sängen, käkade grönsaker med dipp och kollade på Blomstertid med Peter Magnusson på tv4 play. Gick dock inget vidare eftersom min dator arbetar i samma takt som en enbent pensionär som glömt vart han parkerat sin rullator. Men vi hade mysigt ändå.

Idag har vi haft en riktigt härlig sommardag. Vi har degat i solen och lyssnat på P3 hela dagen.


Jag väckte Mikis för en frukost på altanen.


En härlig frukost var det också. Känns så lyxigt att äta frukt till frukost.


Efter att ha solat hela förmiddagen gick vi ner till kiosken och köpte glass.


I bakgrunden mellan parasollen och lyckstolpen kan man skymta villan


Vi bestämde oss för att köpa godis för varsin femkrona som vi hade kvar.
Kändes som vi var små barn igen. Titta vad lycklig Mikis blev :)


Mikis fick fyra godisbitar och jag fick fem. När vi kom hem var de redan slut. Bra färdkost.


Sen gick la oss i solstolarna igen. Hela dagen i solen och nu ser jag ut som en kräfta. Typ...iskt
   
Förresten, imorn ska jag till frisören. Älskar det! Visar resultatet imorn - om det inte bli katastrof. Fast då borde jag väl verkligen visa det....? Ja ja, vi märker det imorn.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0