Försök till födelsedagsshopping

2009-07-01 00:06:50
.
Jag kollar på Into The Blue. Fasen, vilket snyggt folk det är med i den filmen. Och miljön. Har sett den flera gånger, enbart pga av snygghetsfaktorn. Ni vet, ungefär samma som med en Brad Pitt-film. Men Paul Walker och Jessica Alba är ett sju'uukt hett par!

Idag har mamma och jag varit i stan. Det var varmt! Vårt mission var att köpa födelsedagspresenter till syrran som fyller 21 imorn. Vi shoppade en hel del, men dock inte så många presenter.... Fan, det är svårt alltså. Mamma gick lös inne på Kim´s vintage och fick med sig flera fina plagg hem - bland annat en röd hatt. Hon är cool min mamma förstår ni. Jag fick också lite nya saker att täcka kroppen med, men eftersom detta inte riktigt är en modeblogg (bara pytte-pytte-lite ibland) så får ni helt enkelt se dem live. You lucky ones, that is ;)

Nu ska jag nog hoppa i kojs för innan den tidiga sjönsången imornbitti så måste vi fixa la tårta. Jag har minsann höga förväntningar på den. Visar säkert resultatet imorn (för detta är faktiskt ytte-pytte-lite av en matblogg - det finns t o m en kategori som heter mat). Oj, oj, nu är klockan imorn. Jalla, jalla!
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0