Hurra för potatisen (?)

2009-06-14 19:39:48
.

Dumma, dumma visdomstand som gör ont! Det gör t o m ont ner i halsen och upp i örat. Då är jag hellre lite korkad.

Igår var vi på statshotellet i Alingsås och firade potatisen. Nej , det är inget smeknamn på någon utan vi firade potatisen. På riktigt. Det blev iaf dans, dans, dans. Jag åkte hem med klackarna i handen. Men kul var det. Jag skickade mms också. Känns alltid lika genomtänkt under kvällen som pinsamt dagen efter. Men om man tittar riktigt noga så ser man glimten i mitt öga ;) Gulle?

Jag har bakat lätta chokladbollar idag. Mamma tyckte inte att de var så goda. Det tyckte jag. Ska gå och ta en till tror jag.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0