Otursdag?

2009-03-13 11:36:15
.
Idag är det fredag den 13:e. Tur att jag inte tror på sånt... 
Just nu sitter jag på en tråkig photoshoplektion och gör allt annat än det jag borde. Eller? Kan man det egentligen? Det man gör just nu är ju det som är rätt just nu, för mig i alla fall. 

Anyway... Hälsan är på väg åt rätt håll, fast det är en bit kvar till toppen alltså. Jag som vill träna och vara duktig. Blir nog några timmar på jobbet i eftermiddag i alla fall. Bra med pengar som kommer in, annars går de mest ut. På tal om pengar som går ut så shoppade jag lite igår. Det blev ett par skor, en t-shirt, ett par chinos och en kjol. Jag hade faktiskt spanat på allt redan innan min födelsedag så det var minsann inga impulsköp, mer försenade födelsedagspresenter till mig själv. Nu väntar jag bara på sommaren. Något som inte känns helt omöjligt idag eftersom solen faktiskt skiner. Sen att det ligger meter med snö på marken och är minusgrader - det pratar vi inte om. 

Snart är det lunch hoppas jag. Jag är hungrig.
     

Kommentarer
Postat av: Minnski

Otursdag.. Nu går vi igenom det här igen. Halsduken i vattenglaset. - Ren tur?

Soyakorken i vattenglaset. - Ren tur?

Jobba idag. Tur eller otur, definitionsfråga...

Tur - Nadav och Tomer som lämnade glada besked.

Än så länge kanske turen vägen tyngre än oturen idag, för dig =)

Jag tycker ändå det var sjukt roligt med halsduken och soyakorken. Tack för att du bjuder på skratt!

Puss gullepluttesnuttgumsanpumsan

2009-03-13 @ 13:14:05
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0