Usch!

2009-03-09 20:38:23
.
Vilken jobbig dag... Vaknade med en ovälkommen förkylning med tillhörande halsont och nysattacker. Jobbigt. Har varit trött och seg och allmänt opepp hela dagen. Tänkte gå en sväng på stan men hade ingen ork. 
Det var vägning idag och det gick inte heller bra. Men så är det väl när man firat födelsedag...? Jaja, just nu känns det jävligt störigt. Gick hem och tröståt chokladtårta, så nu ligger jag redan back och det är bara måndag. Ååååååh!!!

Syrran sitter just nu på ett plan på väg till Bangkok. Där ska hon mellanlanda en dag och sedan drar de vidare till NZ och Australien.  Jag är sjukt avis och vill inte alls vara här i snön när hon är där och struttar runt i stranden.
  

Kommentarer
Postat av: Minna

Förlåt om det är jag som smittat dig. Jag tar med Echinagard idag så kan du kurera dig, om du vill.

Puss

2009-03-10 @ 08:44:39
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0