Chocolate chip på balkongen

2009-05-14 23:12:43
.
Kom hem från skolan strax innan fem nån gång och då var vädret på topp. Bytte snabbt om till sommarmundering, tog med mig en filt och min Vagabond och slog mig ner på balkongen. En stund senare joinade Lisa med madrass och chocolate chip cookies. Svårslaget!
Vi låg i solen till klockan slog åtta. Sen fastnade jag vid Spotify. Farligt beroendeframkallande det där alltså... Borde verkligen skriva på min b-uppsats egentligen, aaaaaaahh!!! Äsch, det löser sig. Jag är ju för fasen ett MVG-barn (undra hur länge man kan leva på det...?)

Imorn blir det vårens första (!) morgonpromenix. Sen blir det skola en stund på dagen, innan det är dags för vårsittningen. Jeeiii!!


Innan madrass, kaka och sällskap


Konstig middag idag - men god!
   

Kommentarer
Postat av: Mikis

Åååh! Va gött det ser ut, nu skulle man vart där...duu, när du fixat nån, några, många listor på spotify kan du la skicka dom till mig? Du högerklickar på listan och tar på copy http typ...och sen skickar den typ i ett meddelande på fejjan. Där kan du även skriva ner lite sånt som inte ryms och passar i bloggen, you know what I mean:P

2009-05-15 @ 18:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0