Jag tror att det blir bra

2009-05-11 16:46:01
.
  • Wohoo, jag har skaffat Spotify. Duktigt idiot! Bara liiiite efter alla andra, men ändå... Man får lite hjärnsläpp när man helt plötsligt kan lyssna på typ vad som helst. Men jag tror det blir bra.
  • Har inget direkt sommarjobb ännu, och vet inte om jag vill ha det heller...? Fick lite förslag idag och jag tror nog att det kan bli bra. 
  • Nu ska jag ta på mig lite mer utevänliga kläder och vandra bort till VV. Får se hur det har gått de senaste två veckorna. Jag tror bra!
  • Sen måste jag lämna in en film som jag och tjejerna hyrde förra veckan. Så himla bra att man får hyra en vecka i taget. Måste lämna den innan sex, men det blir nog bra.
  • Vid sju ska jag lyssna på Lisa och Sanna när de är med i en konsert för sångelever. Har höga förväntningar men jag tror det blir jättebra.
  • Svänger nog förbi affären på vägen hem. Behöver lite grönsaker och frukost. Jag tror att det blir bra.
  • Nu är jag nästan lite sen, men... ja ni vet vad jag tror
         .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0