Kaos och mors dag

2009-05-31 16:52:39
.
Det är kartonger, påsar, kastruller, kläder, resväskor och massa annan skit precis överallt här. Lisa flyttar en tredjedel in i min lägenhet, en tredjedel till Göteborg och en tredjedel till Australien....typ. Jag tvättar flera ton tvätt, pluggar det sista (nästan det sista), packar lite och städar. Till råga på allt så är det 30 grader ute. Hot hot!!

Imorn är det skola. Hoppas det går bra med opponeringen - jag är allt lite nervös. Men det löser sig nog..

I fredags var det bartömning på Kåren och jag och Minna lärde oss en ny låt. Finns att både se och höra här =) Förfesten var rolig. Vi hade låttävlingar och vissa åt myggor (!) Jag blev utsatt för en lömsk myggätarattack, men klarade mig precis. Går också att se om man följer länken.

Vill passa på att skicka en jättepuss till min mammi idag. Grattis på mors dag! Älskar dig! För er som inte redan vet det, så är min mamma bäst.

Nu måste jag åter till kaoset. Ciao!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0