Tjejkväll med Bäckisligan

2009-05-22 01:06:33
.
 
 
 
 
 

Ikväll har vi haft en riktig tjejkväll hos mig. Vi lagade laxbiffar till middag och äpple-/hallonpaj till efterrätt. Efter maten gick vi genom alla kläder i min garderob som jag inte vill ha kvar. Några plagg fick följa med Minna hem. One man's trash is another man's treasure liksom. Sen skruvade vi upp både vinet och musiken och det blev både dansuppvisning och konsert - som vanligt vågar jag nästan skriva... Tillslut tog både vinet och pajen slut och efterfesten gästades av Tomas Ledin. En härlig kväll helt enkelt, även om jag mår ganska illa nu. Jäkla paj. Om mindre än två veckor splittras vi. Usch, det vill jag inte ens tänka på...

Imorn är det fredag. Jag ska upp till skolan och ha handledning klockan tio, så det är väl lika bra att krypa ner under täcket.
   

Kommentarer
Postat av: Minna

Det ser ut som att jag sjunger fint. Haha. Härlig kväll. Mer mer mer. Idag? KOM NU

2009-05-22 @ 20:58:50
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Zu-Yon Han

Hej!



Jag arbetar på uppdrag av Cancerfonden och skulle gärna vilja komma i kontakt med dig, angående att Robert Aschberg och Gert Fylking kommer till Piteå Havsbad onsdag den 27:e maj. Kontakta mig på [email protected] så berättar jag mer.



Mvh,

Zu-Yon Han på uppdrag av Cancerfonden

2009-05-23 @ 15:56:26
URL: http://www.cancerfonden.se/mustaschkampen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0